Wykaz telefonów w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.
52 – numer kierunkowy
Lp. |
Miejsce |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr biura |
1. |
Biuro Obsługi Klienta |
|
389-42-00 |
|
2. |
Sekretariat:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Agnieszka Turzyńska |
389-42-30
389-42-20 |
10 |
Lp. |
Stanowisko |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr biura |
1. |
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego |
Waldemar Stupałkowski |
389-42-30 |
9 |
2. |
Z-ca Burmistrza |
Marek Zieńko |
389-42-30 |
11 |
3. |
Skarbnik Gminy
|
Anna Buchwald |
389-42-01 |
12 |
4. |
Sekretarz Gminy
|
Dariusz Wojtania |
389-42-50 |
13 |
REFERAT ORGANIZACYJNY
Lp. |
Stanowisko – zadania |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr biura |
1. |
Kierownik Referatu, |
Mirena Frosina |
389-42-21 |
9E |
2. |
Obsługa Komisji Rady Miejskiej |
Tomasz Dix |
389-42-22 |
9B |
3. |
Sprawy archiwum, |
Agnieszka Kęsik - Liszewska |
389-42-23
|
9C |
4. |
Sekretariat: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Agnieszka Turzyńska |
389-42-30 fax. kom. |
10 |
5. |
Biuro Obsługi Klienta |
|
389-42-00 |
|
REFERAT FINANSOWY
Lp. |
Stanowisko – zadania |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr biura |
1. |
Księgowość budżetowa – wydatki |
Monika Pruska |
389-42-03 |
8 |
2. |
Księgowość budżetowa – dochody |
Dorota Stryszyk |
389-42-03 |
8 |
3. |
Mienie gminne i obsługa bankowa |
Milena Kabacińska |
389-42-03 kom. |
8 |
4. |
Księgowość podatkowa i windykacja |
Anna Skórcz |
389-42-04 |
6 |
5. |
Księgowość podatkowa i wymiar podatków |
Krystyna Piszka |
389-42-05 kom. |
5 |
6. |
Obsługa kasy |
|
389-42-02 |
1 |
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH
Lp. |
Stanowisko – zadania |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr biura |
1. |
Kierownik Referatu, Współpraca finansowa i pozafinansowa z organizacjami pozarządowymi |
Beata Kozłowska |
389-42-31 |
21 |
2. |
Sprawy obronne, zarządzania kryzysowego i obrona cywilna, |
Elżbieta Basińska -Czachor |
389-42-33 |
22 |
3. |
Obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, |
Sylwia Karbowiak |
389-42-32
kom. |
22 |
REFERAT INWESTYCJI I ROZWOJU GOSPODARCZEGO
Lp. |
Stanowisko – zadania |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr biura |
1. |
Kierownik Referatu, |
Anna Sotkiewicz - Tumanik |
389-42-51 |
7C |
2. |
Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, |
Małgorzata Barabach |
389-42-53 |
7B |
3. |
Wdrażanie i realizacja projektów inwestycyjnych |
Marcin Koniszewski Natalia Warzocha |
389-42-55 kom. |
7A |
5. |
Wykorzystanie funduszy unijnych, promocja gminy |
Marzena Stoltmann |
389-42-52 |
7E |
6. |
Zamówienia publiczne |
Jolanta Tryk |
389-42-52 |
7E |
7. |
Ochrona powietrza |
Julita Zwiefka |
389-42-54 |
7D |
REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ROLNICTWA
Lp. |
Stanowisko – zadania |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr biura |
1. |
Kierownik Referatu. |
Jarosław Dera |
389-42-11 |
7 |
2. |
Drogi publiczne, targowiska, urządzenia komunalne |
|
389-42-12 |
3 |
3. |
Gospodarowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, place zabaw |
Anna Rainko |
389-42-13 kom. |
2 |
4. |
Nazewnictwo ulic, nr nieruchomości, wykorzystanie funduszy unijnych |
Larinia Polczyńska |
389-42-13 |
2 |
5. |
Gospodarka odpadami komunalnymi i ochrona środowiska |
Klaudia Woźniak |
389-42-14 |
4 |
URZĄD STANU CYWILNEGO
Lp. |
Stanowisko – zadania |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr biura |
1. |
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, |
Barbara Wiese - Spichalska |
389-42-35
kom. |
15 |
2. |
Zastępca Kierownika USC |
Lidia Kurowska |
389-42-34 |
14 |
3. |
Dowody osobiste |
Anna Rygielska |
389-42-34 kom. |
14 |
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. INFORMATYKI
Lp. |
Stanowisko – zadania |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr pokoju |
1. |
Informatyk Urzędu |
Marcin Jarski |
389-42-60 |
7F |
SAMODZIELNE STANOWISKO INSPEKTORA DS. KADR I PŁAC
Lp. |
Stanowisko – zadania |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr biura |
1. |
Kadry i płace |
Edyta Łucyszyn |
389-42-25 |
9G |
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Lp. |
Stanowisko – zadania |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr biura |
1. |
Inspektor Ochrony Danych |
Małgorzata Kollas |
kom. |
|
Kliknij aby odsłuchać Wykaz telefonów w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim. 52 – numer kierunkowy Lp. Miejsce /e-mail/ Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Biuro Obsługi Klienta 389-42-00 389-42-10 2. Sekretariat: Burmistrza Zastępcy Burmistrza Fax Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. document.getElementById(cloak23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addy23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3 = sekretariat + @; addy23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3 = addy23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3 + gmina-sepolno + . + pl; var addy_text23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3 = sekretariat + @ + gmina-sepolno + . + pl;document.getElementById(cloak23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3).innerHTML += +addy_text23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3+; Agnieszka Turzyńska 389-42-30 389-42-20 10 Lp. Stanowisko Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Burmistrz Sępólna Krajeńskiego Waldemar Stupałkowski 389-42-30 9 2. Z-ca Burmistrza Marek Zieńko 389-42-30 11 3. Skarbnik Gminy Anna Buchwald 389-42-01 12 4. Sekretarz Gminy Dariusz Wojtania 389-42-50 13 REFERAT ORGANIZACYJNY Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kierownik Referatu, Obsługa Rady Miejskiej Mirena Frosina 389-42-21 kom. 600-321-776 9E 2. Obsługa Komisji Rady Miejskiej Tomasz Dix 389-42-22 kom. 885-502-821 9B 3. Sprawy archiwum, sprawy socjalne, obsługa jednostek pomocniczych Gminy Agnieszka Kęsik - Liszewska 389-42-23 9C 4. Sekretariat: 1) Burmistrza, 2) Z-cy Burmistrza 3) Fax Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. document.getElementById(cloak65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addy65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f = sekretariat + @; addy65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f = addy65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f + gmina-sepolno + . + pl; var addy_text65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f = sekretariat + @ + gmina-sepolno + . + pl;document.getElementById(cloak65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f).innerHTML += +addy_text65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f+; Agnieszka Turzyńska 389-42-30 fax. 389-42-20 kom. 606-337-968 10 5. Biuro Obsługi Klienta 389-42-00 389-42-10 REFERAT FINANSOWY Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Księgowość budżetowa – wydatki Monika Pruska 389-42-03 8 2. Księgowość budżetowa – dochody Dorota Stryszyk 389-42-03 8 3. Mienie gminne i obsługa bankowa Milena Kabacińska 389-42-03 kom. 606-289-942 8 4. Księgowość podatkowa i windykacja Anna Skórcz 389-42-04 6 5. Księgowość podatkowa i wymiar podatków Krystyna Piszka 389-42-05 kom. 885-502-835 5 6. Obsługa kasy 389-42-02 1 REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kierownik Referatu, Współpraca finansowa i pozafinansowa z organizacjami pozarządowymi Beata Kozłowska 389-42-31 kom. 662-051-879 21 2. Sprawy obronne, zarządzania kryzysowego i obrona cywilna, Ochotnicze Straże Pożarne Elżbieta Basińska -Czachor 389-42-33 22 3. Obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zezwolenia alkoholowe, promocja zdrowia, koordynacja zadań w gminnych jednostkach organizacyjnych Sylwia Karbowiak 389-42-32 kom. 885-502-824 22 REFERAT INWESTYCJI I ROZWOJU GOSPODARCZEGO Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kierownik Referatu, rozwój gminy, inwestycje gminne Anna Sotkiewicz - Tumanik 389-42-51 7C 2. Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, podział nieruchomości Małgorzata Barabach 389-42-53 kom. 885-502-836 7B 3. Wdrażanie i realizacja projektów inwestycyjnych Marcin Koniszewski Natalia Warzocha 389-42-55 kom. 604-533-942 7A 5. Wykorzystanie funduszy unijnych, promocja gminy Marzena Stoltmann 389-42-52 7E 6. Zamówienia publiczne Jolanta Tryk 389-42-52 7E 7. Ochrona powietrza Julita Zwiefka 389-42-54 7D REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ROLNICTWA Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kierownik Referatu. Sprawy rolnictwa, leśnictwa oraz zadrzewień Jarosław Dera 389-42-11 kom. 664-123-513 7 2. Drogi publiczne, targowiska, urządzenia komunalne 389-42-12 3 3. Gospodarowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, place zabaw Anna Rainko 389-42-13 kom. 885-502-827 2 4. Nazewnictwo ulic, nr nieruchomości, wykorzystanie funduszy unijnych Larinia Polczyńska 389-42-13 2 5. Gospodarka odpadami komunalnymi i ochrona środowiska Klaudia Woźniak 389-42-14 4 URZĄD STANU CYWILNEGO Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, rejestracja stanu cywilnego, organizacja jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego Barbara Wiese - Spichalska 389-42-35 kom. 606-289-968 15 2. Zastępca Kierownika USC Ewidencja ludności, rejestr wyborców Lidia Kurowska 389-42-34 kom. 885-502-831 14 3. Dowody osobiste Anna Rygielska 389-42-34 kom. 885-502-832 14 SAMODZIELNE STANOWISKO DS. INFORMATYKI Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr pokoju 1. Informatyk Urzędu Marcin Jarski 389-42-60 kom. 660-530-114 7F SAMODZIELNE STANOWISKO INSPEKTORA DS. KADR I PŁAC Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kadry i płace Edyta Łucyszyn 389-42-25 kom. 885-502-823 9G INSPEKTOR OCHRONY DANYCH Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Inspektor Ochrony Danych Małgorzata Kollas kom. 533-229-001 Powered By GSpeech