Witaj na Gmina Sępólno Krajeńskie   Kliknij aby odsłuchać Witaj na Gmina Sępólno Krajeńskie Powered By GSpeech

Wykaz telefonów.

Wykaz telefonów w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.

52 – numer kierunkowy

 

Lp.

Miejsce
/e-mail/

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr biura

1.

Biuro Obsługi Klienta

 

389-42-00
389-42-10

 

2.

Sekretariat:

  1. Burmistrza
  2. Zastępcy Burmistrza
  3. Fax

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agnieszka Turzyńska

389-42-30

 

389-42-20

10

 

Lp.

Stanowisko

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr biura

1.

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego

Waldemar Stupałkowski

389-42-30

9

2.

Z-ca Burmistrza

Marek Zieńko

389-42-30

11

3.

Skarbnik Gminy

 

Anna Buchwald

389-42-01

12

4.

Sekretarz Gminy

 

Dariusz Wojtania

389-42-50

13

 

 

 

 

 

REFERAT ORGANIZACYJNY


Lp.

Stanowisko – zadania

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr biura

1.

Kierownik Referatu,
Obsługa Rady Miejskiej

Mirena Frosina

389-42-21
kom.
600-321-776

9E

2.

Obsługa Komisji Rady Miejskiej

Tomasz Dix

389-42-22
kom.
885-502-821

9B

3.

Sprawy archiwum,
sprawy socjalne,
obsługa jednostek pomocniczych Gminy

Agnieszka Kęsik - Liszewska

389-42-23

 

9C

4.

Sekretariat:
1) Burmistrza,
2) Z-cy Burmistrza
3) Fax

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agnieszka Turzyńska

389-42-30

fax.
389-42-20

kom.
606-337-968

10

5.

Biuro Obsługi Klienta 

 

389-42-00
389-42-10

 

REFERAT FINANSOWY


Lp.

Stanowisko – zadania

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr biura

1.

Księgowość budżetowa – wydatki

Monika Pruska

389-42-03

8

2.

Księgowość budżetowa – dochody

Dorota Stryszyk

389-42-03

8

3.

Mienie gminne i obsługa bankowa

Milena Kabacińska

389-42-03

kom.
606-289-942

8

4.

Księgowość podatkowa i windykacja

Anna Skórcz

389-42-04

6

5.

Księgowość podatkowa i wymiar podatków

Krystyna Piszka

389-42-05

kom.
885-502-835

5

6.

Obsługa kasy

 

389-42-02

1

 

REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH


Lp.

Stanowisko – zadania

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr biura

1.

Kierownik Referatu, Współpraca finansowa i pozafinansowa z organizacjami pozarządowymi  

Beata Kozłowska

389-42-31
kom.
662-051-879

21

2.

Sprawy obronne, zarządzania kryzysowego i obrona cywilna,
Ochotnicze Straże Pożarne

Elżbieta Basińska -Czachor

389-42-33

22

3.

Obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
zezwolenia alkoholowe, promocja zdrowia, koordynacja zadań w gminnych jednostkach organizacyjnych  

Sylwia Karbowiak

389-42-32

 

kom.
885-502-824

22

REFERAT INWESTYCJI I ROZWOJU GOSPODARCZEGO


Lp.

Stanowisko – zadania

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr biura

1.

Kierownik Referatu,
rozwój gminy,
inwestycje gminne

Anna Sotkiewicz - Tumanik

389-42-51

7C

2.

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne,
podział nieruchomości

Małgorzata Barabach

389-42-53
kom.
885-502-836

7B

3.

Wdrażanie i realizacja projektów inwestycyjnych

Marcin Koniszewski

Natalia Warzocha

389-42-55

kom.
604-533-942

7A

5.

Wykorzystanie funduszy unijnych, promocja gminy

Marzena Stoltmann

389-42-52

7E

6.

Zamówienia publiczne

Jolanta Tryk

389-42-52

7E

7.

Ochrona powietrza

Julita Zwiefka

389-42-54

7D

 

 

REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ROLNICTWA


Lp.

Stanowisko – zadania

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr biura

1.

Kierownik Referatu.
Sprawy rolnictwa, leśnictwa oraz zadrzewień

Jarosław Dera

389-42-11
kom.
664-123-513

7

2.

Drogi publiczne, targowiska, urządzenia komunalne

 

389-42-12

3

3.

Gospodarowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, place zabaw

Anna Rainko

389-42-13

kom.
885-502-827

2

4.

Nazewnictwo ulic, nr nieruchomości, wykorzystanie funduszy unijnych

Larinia Polczyńska

389-42-13

2

5.

Gospodarka odpadami komunalnymi i ochrona środowiska

Klaudia Woźniak

389-42-14

4

 

URZĄD STANU CYWILNEGO


Lp.

Stanowisko – zadania

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr biura

1.

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego,
rejestracja stanu cywilnego, organizacja jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego

Barbara Wiese - Spichalska

389-42-35

 

kom.
606-289-968

15

2.

Zastępca Kierownika USC
Ewidencja ludności, rejestr wyborców

Lidia Kurowska

389-42-34
kom.
885-502-831

14

3.

Dowody osobiste

Anna Rygielska

389-42-34

kom.
885-502-832

14

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. INFORMATYKI


Lp.

Stanowisko – zadania

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr pokoju

1.

Informatyk Urzędu  

Marcin Jarski

389-42-60
kom.
660-530-114

7F

SAMODZIELNE STANOWISKO INSPEKTORA DS. KADR I PŁAC


Lp.

Stanowisko – zadania

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr biura

1.

Kadry i płace

Edyta Łucyszyn

389-42-25
kom.
885-502-823

9G

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH


Lp.

Stanowisko – zadania

Imię i nazwisko

Nr telefonu

Nr biura

1.

Inspektor Ochrony Danych

Małgorzata Kollas

kom.
533-229-001

 

 

  Kliknij aby odsłuchać Wykaz telefonów w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim. 52 – numer kierunkowy   Lp. Miejsce /e-mail/ Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Biuro Obsługi Klienta   389-42-00 389-42-10   2. Sekretariat: Burmistrza Zastępcy Burmistrza Fax Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. document.getElementById(cloak23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addy23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3 = sekretariat + @; addy23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3 = addy23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3 + gmina-sepolno + . + pl; var addy_text23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3 = sekretariat + @ + gmina-sepolno + . + pl;document.getElementById(cloak23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3).innerHTML += +addy_text23c72dc47e335b7be6dfd606c33727a3+; Agnieszka Turzyńska 389-42-30   389-42-20 10   Lp. Stanowisko Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Burmistrz Sępólna Krajeńskiego Waldemar Stupałkowski 389-42-30 9 2. Z-ca Burmistrza Marek Zieńko 389-42-30 11 3. Skarbnik Gminy   Anna Buchwald 389-42-01 12 4. Sekretarz Gminy   Dariusz Wojtania 389-42-50 13           REFERAT ORGANIZACYJNY Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kierownik Referatu, Obsługa Rady Miejskiej Mirena Frosina 389-42-21 kom. 600-321-776 9E 2. Obsługa Komisji Rady Miejskiej Tomasz Dix 389-42-22 kom. 885-502-821 9B 3. Sprawy archiwum, sprawy socjalne, obsługa jednostek pomocniczych Gminy Agnieszka Kęsik - Liszewska 389-42-23   9C 4. Sekretariat: 1) Burmistrza, 2) Z-cy Burmistrza 3) Fax Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. document.getElementById(cloak65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addy65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f = sekretariat + @; addy65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f = addy65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f + gmina-sepolno + . + pl; var addy_text65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f = sekretariat + @ + gmina-sepolno + . + pl;document.getElementById(cloak65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f).innerHTML += +addy_text65ca1465008659b81dfa0825ed11d50f+; Agnieszka Turzyńska 389-42-30 fax. 389-42-20 kom. 606-337-968 10 5. Biuro Obsługi Klienta    389-42-00 389-42-10   REFERAT FINANSOWY Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Księgowość budżetowa – wydatki Monika Pruska 389-42-03 8 2. Księgowość budżetowa – dochody Dorota Stryszyk 389-42-03 8 3. Mienie gminne i obsługa bankowa Milena Kabacińska 389-42-03 kom. 606-289-942 8 4. Księgowość podatkowa i windykacja Anna Skórcz 389-42-04 6 5. Księgowość podatkowa i wymiar podatków Krystyna Piszka 389-42-05 kom. 885-502-835 5 6. Obsługa kasy   389-42-02 1   REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kierownik Referatu, Współpraca finansowa i pozafinansowa z organizacjami pozarządowymi   Beata Kozłowska 389-42-31 kom. 662-051-879 21 2. Sprawy obronne, zarządzania kryzysowego i obrona cywilna, Ochotnicze Straże Pożarne Elżbieta Basińska -Czachor 389-42-33 22 3. Obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zezwolenia alkoholowe, promocja zdrowia, koordynacja zadań w gminnych jednostkach organizacyjnych   Sylwia Karbowiak 389-42-32   kom. 885-502-824 22 REFERAT INWESTYCJI I ROZWOJU GOSPODARCZEGO Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kierownik Referatu, rozwój gminy, inwestycje gminne Anna Sotkiewicz - Tumanik 389-42-51 7C 2. Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, podział nieruchomości Małgorzata Barabach 389-42-53 kom. 885-502-836 7B 3. Wdrażanie i realizacja projektów inwestycyjnych Marcin Koniszewski Natalia Warzocha 389-42-55 kom. 604-533-942 7A 5. Wykorzystanie funduszy unijnych, promocja gminy Marzena Stoltmann 389-42-52 7E 6. Zamówienia publiczne Jolanta Tryk 389-42-52 7E 7. Ochrona powietrza Julita Zwiefka 389-42-54 7D     REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ROLNICTWA Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kierownik Referatu. Sprawy rolnictwa, leśnictwa oraz zadrzewień Jarosław Dera 389-42-11 kom. 664-123-513 7 2. Drogi publiczne, targowiska, urządzenia komunalne   389-42-12 3 3. Gospodarowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, place zabaw Anna Rainko 389-42-13 kom. 885-502-827 2 4. Nazewnictwo ulic, nr nieruchomości, wykorzystanie funduszy unijnych Larinia Polczyńska 389-42-13 2 5. Gospodarka odpadami komunalnymi i ochrona środowiska Klaudia Woźniak 389-42-14 4   URZĄD STANU CYWILNEGO Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, rejestracja stanu cywilnego, organizacja jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego Barbara Wiese - Spichalska 389-42-35   kom. 606-289-968 15 2. Zastępca Kierownika USC Ewidencja ludności, rejestr wyborców Lidia Kurowska 389-42-34 kom. 885-502-831 14 3. Dowody osobiste Anna Rygielska 389-42-34 kom. 885-502-832 14 SAMODZIELNE STANOWISKO DS. INFORMATYKI Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr pokoju 1. Informatyk Urzędu   Marcin Jarski 389-42-60 kom. 660-530-114 7F SAMODZIELNE STANOWISKO INSPEKTORA DS. KADR I PŁAC Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Kadry i płace Edyta Łucyszyn 389-42-25 kom. 885-502-823 9G INSPEKTOR OCHRONY DANYCH Lp. Stanowisko – zadania Imię i nazwisko Nr telefonu Nr biura 1. Inspektor Ochrony Danych Małgorzata Kollas kom. 533-229-001     Powered By GSpeech

 

 

Kliknij aby odsłuchać Powered By GSpeech