ogłasza konsultacje
z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz z Sępoleńską Radą Działalności Pożytku Publicznego projektu Zarządzenia Burmistrza Sępólna Krajeńskiego w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania oceny i kontroli realizacji zadań publicznych przez organizacje pozarządowe.
Konsultacje przeprowadzone zostaną w dwóch niżej wymienionych formach:
przesyłania uwag i opinii o konsultowanym akcie prawa na adres: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie lub elektronicznie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w terminie od 21 sierpnia 2017 r. do 22 września 2017 r. przy czym formularz zgłoszeniowy uwag do projektu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
Spotkania konsultacyjnego z członkami Sępoleńskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, które odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim w nieprzekraczalnym terminie do 31 października 2017 r.
Projekt konsultowanego aktu jest umieszczony:
- na tablicy Ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim;
- w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Sępólno Krajeńskie;
- stronie internetowej Gminy Sępólno Krajeńskie.
Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z późn. zm.) prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie oraz członkowie Sępoleńskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
Załączniki: